Hakutulos

Hakulause: "asiakaspalvelu". 6 sivua

Museokortin myyminen on positiivinen kokemus

Tanja Kneckt tuotti osana opinnäytetyötään ideoita Museokortin myyntiprosessin kehittämiseksi. Samalla selvitettiin, minkälainen kokemus Museokortin myyminen on museoiden asiakaspalveluhenkilökunnalle.

Koronakevät museoammattilaisen näkökulmasta

Onnistunutta etätyöskentelyä, epävarmuutta tulevasta sekä töiden loppumista seinään. Museoalan ammattiliitto toteutti museoammattilaisille suunnatun kyselyn koronakevään kokemuksista. MAL:n toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä kokosi yhteen...

Koronavirus toi uuden työnkuvan

Suomalaiset museot ovat olleet suljettuina maaliskuun puolivälistä alkaen koronavirusepidemian takia. Tämän hetken tietojen mukaan museoiden näyttelytilat pidetään kiinni 13.5.2020 asti. MuseoPro selvitti, miten poikkeuksellinen tilanne on vaikuttanut...

Suomalaisissa museoissa on varauduttu koronavirukseen

Maailmalla lukuisat museot ovat sulkeneet ovensa varotoimenpiteenä koronaviruksen tähden. Suomalaiset museot pitävät ovensa auki, mutta hygieniaan kiinnitetään tarkempaa huomiota, matkustamista vältetään ja THL:n viranomaistiedotusta seurataan...