Hakutulos

Hakulause: "myynti". 10 sivua

Askeleita kohti vastuullisempaa museokauppaa

Vuoden museokauppa -kilpailun hakulomakkeessa kysyttiin, miten museokaupat ovat huomioineet kestävää kehitystä toiminnassaan. Hakemuksissa nousi esiin erilaisia toimenpiteitä kampanjoista kierrätykseen ja tuotevalinnoista pakkausmateriaaleihin. Kestävä...

Vuoden museokauppa 2021 -finalistit valittu

Vuoden museokauppa palkitaan toukokuussa ensimmäistä kertaa. Kahdenkymmenen hakijan joukosta finaaliin pääsivät Design Shop, Haltia Shop, Museokauppa Parppeinpuoti ja Porin taidemuseon kauppa.

Vuoden museokauppa -tittelistä kilpailee 20 museokauppaa

Kaupan alan trendit, koronavuoden vaikutukset ja museokauppatoiminnan kehittämiseen keskittyminen näkyvät ensimmäisen Vuoden museokauppa -kilpailun hakemuksissa. Palkintoraati käy parhaillaan läpi kilpailun satoa.

Museot koronapandemian keskellä: 5 vastausta

Museoliiton pääsihteeri Kimmo Levä osallistui tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikon järjestämään pyöreän pöydän keskusteluun 15.3.2021. Tilaisuudessa kulttuurialan toimijat kertoivat, miten alalla menee keskellä koronapandemiaa....

Korona kestää – kulttuuriala ei

Näyttää siltä, että kulttuurialan on mahdollista selvitä ilman pysyviä tai erittäin vaikeasti korjattavia vahinkoja vain, jos opimme elämään koronan kanssa, kirjoittaa Kimmo Levä.

Museokortin myyminen on positiivinen kokemus

Tanja Kneckt tuotti osana opinnäytetyötään ideoita Museokortin myyntiprosessin kehittämiseksi. Samalla selvitettiin, minkälainen kokemus Museokortin myyminen on museoiden asiakaspalveluhenkilökunnalle.

Museokortti-sovelluksella jo yli 35 000 käyttäjää

Kesäkuussa julkaistu Museokortti-mobiilisovellus on aktivoinut tuhansia museokorttilaisia museokierroksille ja houkuttanut uusia ihmisiä museoiden kanta-asiakkaiksi. Poikkeuskesän luvut kertovat tärkeistä onnistumisista.

Miten kesä meni?

Kotimaanmatkailun suosio on jättänyt jälkensä museokesään, ja Hämeenlinna on loistava museokaupunki, toteaa Kimmo Levä.